Μεταφορά & Παράδοση

ΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους, σε περιπτώσεις παραγγελιών από κάποια άλλη χώρα, θα πρέπει ο πελάτης/χρήστης να μας υποδείξει το πρακτορείο μεταφορών/courier όπου θέλει να παραδοθούν τα προϊόντα. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ – 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την εταιρία Esthisi-design (από εδώ και στο εξής “εταιρία”) και γνωστοποιούνται στον πελάτη/χρήστη. Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης/χρήστης δεν μπορεί να παραλάβει την ήμερα – ώρα που του έχει ορίσει . Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Αναμένεται σύντομα» ή «Κατόπιν παραγγελίας») αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας στην Γέφυρα Θεσσαλονίκης όπου είναι και η έδρα της εταιρείας. (για περιοχές που αφορούν την Βόρειο Ελλάδα) Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφόσον αυτό συμφωνηθεί με τον πελάτη.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αποστολή στο πελάτη/χρήστη σε περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο διανομής της εταιρίας.
Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης/χρήστης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρία. Η εταιρία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής εφόσον ο τόπος παράδοσης εξυπηρετείται από το δίκτυο διανομής της, και τα γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας. Ο πελάτης/χρήστης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Αν η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, νησιωτική ή ακριτική περιοχή κτλ.) τότε ο πελάτης/χρήστης υπάρχει η περίπτωση να ενημερωθεί και αργότερα είτε τηλεφωνικά είτε μέσο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Δίκτυο Διανομής Εταιρίας
Το δίκτυο διανομής της εταιρίας παρέχει 95% πληθυσμιακή κάλυψη της Ελλάδας.

  • Η παράδοση ορίζεται εώς το πεζοδρόμειο της εισόδου (εκτός Θεσσαλονίκης όπου υπάρχει η δυνατότητα ανεβάσματος σε όροφο).
  • Η παράδοση αφορά μεγάλα αστικά κέντρα, οποιαδήποτε άλλη περιοχή (πχ χωρία, απομακρυσμένες περιοχές) υπάρχει περίπτωση να θεωρηθούν δυσπρόσιτες περιοχές, με αποτέλεσμα να μην ανοίκουν στο δίκτυο διανομής της εταιρίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να να αρνηθεί την παράδοση των εμπορευμάτων ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη.
  • Ελάχιστη χρέωση αποστολής 3 ευρώ.
  • Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο πελάτης/χρήστης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς της εταιρίας/πρακτορείου μεταφορών (πχ φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς της εταιρίας/πρακτορείου μεταφορών, τότε παρακαλούμε να μας το γνωστοποιείσετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να λυφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση τότε η εταιρία/πρακτορείο μεταφορών έχει το δικαίωμα να σας παραδόσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη για την παράδοση των εμπορευμάτων εώς το πεζοδρόμειο της εισόδου.

Παραδόσεις σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας – υποχρεώσεις

Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει τόπο παράδοσης εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρίας (όλες οι περιοχές που δεν αναφέρονται παραπάνω), τότε ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, ενώ η εταιρεία εκπληρώνει την υποχρέωσή της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους με την παράδοση του είδους σε άρτια κατάσταση και συσκευασία, στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής. Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση αυτή μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους της εταιρίας στο μεταφορέα. Για την υποχρέωση αυτή (περί ορισμού μεταφορέα και απευθείας χρέωσης του πελάτη από το μεταφορέα) θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Σε περίπτωση παράδοσης σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρίας δεν υπάρχει διαθέσιμος ό τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή.

Γενικοί όροι περι αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγουμένη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop).

Παραλαβή από Αποθήκες

Η εταιρία παρέχει στον πελάτη την δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από τις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας Αφοί Πολίτη ΟΕ στην περιοχή του Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης (οδός Ιωνίας, περιοχή καλοχώρη, πολή Θεσσαλονίκη, ταχυδρομικός κώδικας 570 09) ή από τις αποθήκες Logistics στην περιοχή του Ασπρόπυργου στην Αττική. Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από τις αποθήκες/logistics, με την προϋπόθεση να έχουν συγκεντρωθεί τα προϊόντα και να είναι έτοιμα για παραλαβή. Οι εργάζομενοι της εταιρίας οφείλουν να ενημερώσουν τον πελάτη/χρήστη όταν τα προϊόντα είναι έτοιμα προς παραλαβή. Σε περίπτωση που το/τα προϊόντα που ο πελάτης/χρήστης υπάρχουν διαθέσιμα στις αποθήκες/logistics, ο πελάτης θα δύναται να προσέλθει στις αποθήκες/logistics για την παραλαβή των πωληθέντων, μετά την πάροδο τουλάχιστον μίας ώρας από την υποβολή της παραγγελίας του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (για παράδειγμα, αν ο πελάτης προβεί σε παραγγελία την 15:00 μ.μ., θα δύναται να την παραλάβει από το κατάστημα που έχει επιλέξει τουλάχιστον μετά τις 16:00 μ.μ.). Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την εταιρία (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από τις αποθήκες κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. Σε περίπτωση δε που ο πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την παραλαβή των πωληθέντων (ήτοι, παραλαβή των πραγμάτων και αποπληρωμή του τιμήματος) στη διάρκεια των 40 ημερών από την στιγμή που είναι έτοιμα τα προϊόντα προς παραλαβή τότε η πώληση αυτοδικαίως ακυρώνεται, τελούσα υπό τη διαλυτική αίρεση της ως άνω εμπροθέσμου εκ μέρους του πελάτη εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του.
Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η εταιρία Αφοί Πολίτη ΟΕ δεν υπέχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής. Σε περίπτωση δε που έχει δωθεί μετά από ζήτηση της εταιρίας κάποια προκαταβολή από τον πελάτη/χρήστη για κάποια ειδική παραγγελία προϊόντων, τότε η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να κάνει παρακράτηση της προκαταβολής αυτής και ακύρωση της παραγγελίας.

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει γραπτός στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail) της εταιρίας support@polihome.gr. Η Αφοί Πολίτη ΟΕ, επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρίας, και είναι το πολύ εξήντα (60) εργάσιμες ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική, διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός εξήντα (60) εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η εταιρία Αφοί Πολίτη ΟΕ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις εξήντα (60) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των εξήντα (60) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η εταιρία αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των εξήντα (60) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την εταιρία). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η εταιρία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.